Anna kauppialle palautetta, voit saada hyvitystä

Reklamoi ja anna palautetta kauppiaalle tai palveluntarjoajalle palvelusta, johon et ollut tyytyväinen. Saat usein myös rahallista hyvitystä, mikäli valituksesi on aiheellinen. Ja palaute on auttaa myös kauppiasta/palveluntarjoajaa kehittämään toimintaansa. Tämän sivuston ylläpitäjä saa yleensä kaikkialla erittäin hyvää palvelua ja aihetta palautteeseen on ollut harvoin. Vähän aikaa sitten kävi kuitenkin niin linja-auton kuljettaja ei kelpuuttanut ylläpitäjän täysin voimassaolevaa matkalippua. Kyseisen bussin kuljettajalla ei ollut ilmeisesti tietoa siitä, että Oulussa muutamat paikallisliikenteen bussivuorot ajetaan eri liikennöitsijöiden autolla, mutta myös näiden muiden yhtiöiden liput kelpaavat kaikissa busseissa. Ylläpitäjä soitti heti asiasta päivystävälle ajomestarille ja kerroin tarkan kellonajan ja paikan, jossa minua ei huolittu kyytiin. Parin päivän kuluttua ylläpitäjän postilaatikossa odotti kasa bussin vapaalippuja.

Lähetä kommenttisi tai oma säästövinkkisi